Home / מסגריה / שער כניסה לבית פרטי בעיצוב מיוחד

שער כניסה לבית פרטי בעיצוב מיוחד

שער כניסה לבית פרטי הוא מוצר בעל חשיבות רבה ומטרתו להגן על הבית מפני פורצים ולשמור על פרטיות בעלי הבית. ניתן לראות היום שערים בכניסה לבתים בהם יש חצר, גינה או שטחים פתוחים כמו אחוזות. בבתים מסוימים יש גם שערי כניסה חשמליים המתאימים לכניסה של כלי רכב ומונעים באמצעות שלט רחוק.

כיום ניתן לראות מוצרי ברזל רבים מעוצבים בעיצובים מרשימים וכך גם שער כניסה לבית פרטי יכול להיות היום מעוצב בשלל סגנונות. שער כניסה לרוב יהיה עשוי ברזל, חומר עמיד וחזק שאותו ניתן לעצב בצורות מגוונות.

שער כניסה לבית פרטי כמו גם מוצרי מתכת נוספים מיוצרים במסגריות, בתי מלאכה בהם מייצרים סורגים, מעקות, מדרגות, פסלי נוי ועוד. על ידי כלים מיוחדים ועל ידי חימום המתכות, יכול המסגר לכופף אותן ליצור את המוצר הנדרש.

כיום ניתן לראות שער כניסה לבית פרטי שמעוצב בגדלים שונים בהתאם לשטח בו מתקינים אותו. ניתן לראות שערים גבוהים יותר, שערים שלצידם יש גדר הממשיכה את הקו העיצובי ושערים בעלי צורה עגולה או מרובעת. כמו כן, ניתן לבחור שער שיהיה אטום או כזה שניתן לראות דרכו. ניתן לעצב שערים אטומים למשל שבאמצע שלהם יש חלון סורגים קטן נפתח. כמו כן, ניתן לעצב שער העשוי סורגים בצורות שונות, מסולסלים, עגולים או ריבועיים. את השער גם ניתן לצבוע במבחר צבעים, אדום, לבן, שמנת ועוד. 

שער כניסה לבית פרטי יכול לכלול גם עיטורים מיוחדים, ידיות בצורות מיוחדות וכן תיבת דואר מחוברת מברזל. 

שער מברזל כמו מוצרים נוספים אשר עומדים בחוץ וחשופים לנזקי מזג האוויר, לרוב יעבור תהליך של גילוון. גילוון הוא תהליך שמטרתו לשמור על הברזל מפני חלודה וכן לשמור אותו עמיד לשנים רבות. ישנם שני סוגים של גילוון והם גילוון חם או קר, כאשר גילוון חם נחשב איכותי יותר וגם מחירו גבוה יותר.

מחירו של שער כניסה לבית פרטי מברזל משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו למשל מורכבות העיצוב שלו, צביעה, גילוון וגם שילוב של חומרי גלם אחרים. בשערים מסוימים ניתן לראות שילוב של עץ או זכוכית אשר מוסיפים פן עיצובי כפרי, אותנטי או קלאסי. 

ניתן למצוא היום מסגריות שונות המציעות שערי כניסה מברזל לבית באמצעות האינטרנט. לרוב הן יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים, להבין אילו מוצרים מציעה המסגריה וכן להתרשם מתמונות של סגנונות עיצוב עבור שער כניסה לבית פרטי וכך לבחור את הסגנון המתאים ביותר. חשוב לבחור באנשי מקצוע אמינים ומקצועיים שעובדים על פי התקנים הנדרשים ומציעים מוצרים איכותיים.

כיום הפן העיצובי הוא בעל משמעות רבה ולכן ניתן למצוא שערים כמו גן מעקות למדרגות וגדרות לבית בעיצוב ייחודי ומוקפד.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *