Home / Uncategorized / מהי שיטת ההו אופונופונו ומה המקור שלה?

מהי שיטת ההו אופונופונו ומה המקור שלה?

שיטת ההו אופונופונו היא שיטה שהופכת יותר נפוצה בשנים האחרונות ומקורה בהוואי. מדובר בשיטת טיפול רגשי שמטרתה העיקרית היא לנקות את משקעי העבר והמחשבות השליליות כדי להיות מאושרים וחופשיים יותר. בעברית משמעות השם הוא השבת הסדר על כנו והשיטה פותחה על ידי הכוהנים הפולינזים שנהגו לרפא את החולים בשבט שלהם על ידי טיפול רגשי. טיהור הנפש נעשה על ידי חזרה על מנטרות קבועות.

שיטת ההו אופונופונו מבוססת על כך שיש לחזור על 4 מנטרות באופן קבוע על מנת לשחרר את משקעי העבר ולפנות מקום נקי ברגש. 4 המנטרות הן: אני אוהב אותך, אני מצטער, אנא סלח לי ותודה. את המנטרות ניתן להכוון לאנשים אחרים או לעצמנו.

כאשר מבצעים את שיטת ההו אופונופונו וחזרה על המנטרות למעשה מביאים את עצמנו לתדר אפס בו אנחנו משוחררים ממחשבות וזכרונות. תדר אפס הוא רובד עמוק בתוכנו אותו משיגים על ידי סליחה, קבלה והשלמה.

תרגול של שיטת ההו אופונופונו עוזר לנו לקבל את העובדה שהשליטה היא בתוכנו ואנחנו יכולים להחליט על החיים שלנו. 

ניתן להשתמש בשיטה על ידי שילוב של הביטויים ברגע שמתעוררת תחושה או הרגשה כלשהי כמו לחץ או חרדה, עצב או עלבון. כשמגיעה תחשוב כזו אומרים את 4 המנטרות.

למעשה אין צורך להגיד את כל המשפטים יחד וניתן לבחור משפט אחד המתאים למצבנו. ברגע שבחרנו אותו יש לחזור עליו מספר פעמים. יש אנשים שבוחרים לחזור על אותו משפט במשך מספר חודשים ולא להחליף אותן.  

ניתן למצוא כיום מטפלים רבים ומדריכים רוחניים אשר מכירים את שיטת ההו אופונופונו ומטפלים בעזרתה. כמו כן ניתן למצוא גם סדנאות בתחום בהן לומדים היטב את השיטה וכיצד להשתמש בה בחיי היומיום. כמו כן ניתן למצוא גם ספרים בתחום, להבין מה היסודות של השיטה וכיצד השתמשו בה בעבר. 

כיום התחום של טיפולים רגשיים והיכרות עם האני הפנימי שלנו על מנת להגיע למצבים של רוגע ושלווה, השלמה וקבלה, הפך ליותר נפוץ ומוכר. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מטפלים ומדריכים העוסקים בתחום ומציעים שירותים רבים.

מטפלים בשיטה כמו גם בשיטות אחרות לרוב יעבדו באופן עצמאי ויתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהם. לרוב מטפלים גם יספרו כיצד הגיעו לתחום ולמה בחרו בו, כיצד הטיפולים הללו יכולים לשנות את החיים שלנו ועוד. ניצן למצוא סדנאות מיוחדות בהן לומדים את שיטת ההו אופונופונו וכן להבין מה העלויות של הסדנאות השונות.

שיטת ההו אופונופונו היא שיטת לשחרור מחסומים ומשקעים ובכך ניתן לשפר תחומים רבים בחיים. בעזרת השינוי הזה ניתן להשפיע על הגוף, על הפרנסה, על הזוגיות ועוד. בסדנאות השונות עונים על השאלות כיצד השיטה משפיעה עלינו, ומה הבסיס שלה.

About admin

Check Also

איך מבצעים התקנת צנרת ביוב בבית?

התקנת צנרת ביוב בבית מתרחשת כאשר יש סתימה או כאשר הצנרת התפוצצה או כאשר יש איזושהי בעיה באטם המחבר בין צינור שקע לצינור התקע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *