Home / מסגריה / האם כדאי לרכוש מעקה למדרגות חיצוניות ממסגר או מחברה?

האם כדאי לרכוש מעקה למדרגות חיצוניות ממסגר או מחברה?

כיום עולה יותר ויותר המודעות בקרב מעצבי פנים ואנשים הבוחרים לעצבם את ביתם כי מדרגות הם אחד מן החלקים המרכזיים של הבית ולכן כדאי לנצל את מראו הבולט בשביל למשוך תשומת לב.

כמובן שגם המדרגות החיצוניות תפסו יחד עם זה פן חשוב ומשמעותי בעיצוב הכולל של הבית ולכן רבים מן המעצבים משקיעים גם בגרם המדרגות החיצוני. לעתים המדרגות כבר מוכנות אך יש צורך לרכוש מעקה למדרגות חיצוניות. השאלה הנשאלת היא האם כדאי לרכוש אותם ממסגר או מחברה.

כדאי לרכוש מעקה למדרגות חיצוניות ממסגר כאשר המדרגות עוד לא מוכנות וניתן לבצע עיצוב ייחודי למדרגות החוץ יחד עם המעקה או מאחזי היד. המעקה יכול להוסיף במראהו הייחודי למדרגות וכן לשמור על המראה המעוצב של המדרגות ולהיטמע כחלק מהמראה הכללי של המדרגות.

אם כבר המדרגות קיימות ויש צורך להחליף רק את המעקה, כדאי לשקול לרכוש מעקה למדרגות חיצוניות או מאחזי יד למדרגות חיצוניות מחברה אשר מתמחה במעקות. כדאי לבדוק כי המעקה של מדרגות הבית אכן תואם מעקה אוניברסלי וכך נשאר למצוא את המעקה המתאים בפן העיצובי בלבד. 

קיים היום מגוון רחב של מעקה למדרגות חיצוניות ובין היתר קיימים גם פתרונות למגוון בעיות שנוצרות בעקבות גרמי מדרגות מיוחדים. אחת הבעיות המרכזיות היא גרם מדרגות אשר מעוקל ולא ישר או מסולסל. הדבר הזה גורם לכך שאין מעקה על יד המדרגות כאשר צריך אותם יותר מתמיד ולכן באזור זה מתרחשות רוב הנפילות של אנשים מבוגרים כשהם נמצאים במדרגות החוץ והבית.

על כן, קיים פתרון של מעקה למדרגות חיצוניות עשוי מ-PVC בשילוב של אלומיניום ועוד מתכות כדי לקבל מרקם קצת יותר גמיש וכך ניתן להוסיף אותו לחלק המעוקל של גרם המדרגות ולמנוע נפילה. 

הרבה מן האנשים המבוגרים מפחדים לעלות ולרדת במדרגות מכיוון שהמעקה מרגיש לא בטוח או לא יציב וכך נוצרת בעיה של חוסר תנועתיות של אנשים מבוגרים אשר קריטית לשמירה על אורח חיים בריא. המדרגות נראות עבורם כמשימה מאתגרת של ממש ולעתים אף בלתי אפשרית. בעקבות כך, כדאי לרכוש מעקה בטיחותי ויציב מאוד לאנשים מבוגרים כדי שיוכלו לבצע את השימוש בגרם המדרגות גם כאשר אין אנשים בסביבה.

ניתן גם לרכוש מעקה למדרגות חיצוניות על ידי אמן ברזל אשר מתמחה בייצור של מתכות מסוג ברזל ופלדה. מעקה ברזל יציב יותר מאשר מעקה מעץ ברוב המקרים ולכן כדאי להשתמש בו אם השימוש הוא עבור אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות.

לסיכום, רכישת מעקה למדרגות חיצוניות הוא כדאי ובטיחותי עבור אנשים אשר תלויים בצורה ישירה בעליית וירידת מדרגות בעזרתו. לרוב כדאי לרכוש את המעקה ממסגר יחד עם הכנת המדרגות או מחברה אם המדרגות כבר מוכנות ודורשות רק החלפה של מעקה. 

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *