Home / אזרחות צרפתית / כיצד למצוא עבור שירותי דין צרפתי עו״ד בארץ

כיצד למצוא עבור שירותי דין צרפתי עו״ד בארץ

בארץ, כאשר מדברים על דין צרפתי עו״ד צרפתי יציע שירותים רבים. בישראל יש עולים רבים מצרפת, צרפתיים שמעוניינים לרכוש כאן נכסים או ישראלים המעוניינים להגר לצרפת או לעבור אליה לתקופה מסוימת. זו הסיבה שניתן למצוא בארץ כיום עורכי דין צרפתיים רבים המציעים את השירותים השונים ללקוחות צרפתיים וישראלים.

בתחום של דין צרפתי עו״ד מומלץ למשל כאשר מדובר בהוצאת

אזרחות צרפתית. אזרחות צרפתית מאפשרת לבעליה ליהנות מהטבות רבות בצרפת כמו לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לגור, לעבוד וללמוד באירופה וכן להיכנס לארצות הברית בלי ויזה. 

כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרשת זכאות מסוג מסוים והתהליך עצמו יכול להיות מורכב וארוך. כך למשל קיימת זכאות מטעם נישואים, מטעם ילודה על אדמת צרפת ועוד. כל סוג כזה של זכאות דורש מסמכים שונים. עו״ד צרפתי מכיר היטב את הרשויות ואת התהליך הנדרש להוצאת אזרחות צרפתית ולכן עבודה מולו מומלצת בתחום זה.

בתחום של דין צרפתי עו״ד לרוב יציע שירותים הקשורים גם לירושות. כך למשל נעזרים בעו״ד צרפתי, ילדים של אזרח צרפת שהתגורר בחול, אך רכש נכסים בארץ. ירושה הכוללת נכסים כאלו תדרוש איש מקצוע המכיר את הדין הצרפתי.

בתחום של דין צרפתי עו״ד לרוב יציע גם שירותים בנושאים של נישואין וגירושין לאזרחי צרפת. כמו כן, עו״ד צרפתי גם יציע שירותים בתחום של הוצאת ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת

שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת לצורך לימודים באקדמיות בצרפת, עבודה או מחקר בצרפת. ישנם סוגים שונים של ויזות ורבים בוחרים להיעזר בעו״ד צרפתי גם בתחום הזה.

בתחומים של דין צרפתי עו״ד צרפתי הוא מומלץ כיוון שהוא מכיר את התחום, את הרשויות ואת השפה הצרפתית. כמו כן, לעיתים נדרשים גם תרגומים של מסמכים שונים ולכן ניתן לעבוד עם נוטריון צרפתי הרשאי לערוך מסמכים שונים. כך למשל אם הרשויות דורשות תרגום של מסמכים מסוימים בתהליך, ניתן להיעזר בנוטריון צרפתי.

כיוון שבארץ בתחום של דין צרפתי עו״ד נדרש, ניתן ניתן למצוא אותו באמצעות האינטרנט. לרוב עורכי דין המציעים שירותים בתחומי דין של מדינות אחרות, כמו צרפת יתחזקו אתר בו הם מפרטים אודות השירותים השונים שלהם. כך למשל עורך דין צרפתי יסביר באתר שלו אודות התהליכים השונים של הוצאת אזרחות צרפתית או ויזה לצרפת, כיצד מתנהל התהליך מול הרשויות ומה המסמכים הנדרשים. כמו כן, באתר ניתן לקרוא לעיתים המלצות אודות עורך הדין. 

כל איש מקצוע גובה מחירים שונים עבור השירותים שלו וניתן לערוך השוואה בים עורכי דין שונים לפני שבוחרים עם מי לעבוד. עבודה מול איש מקצוע אשר מכיר את הדין הצרפתי היא מומלצת ולכן יותר אנשים בוחרים לפנות לעורך דין בתחומים רבים.

About admin

Check Also

היתרונות של קבלת אזרחות צרפתית

צרפת היא אחת המדינות הבולטות באיחוד האירופי ולכן אזרחיה זכאים לשורה ארוכה של הטבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *