Home / אזרחות צרפתית / הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של אזרחי צרפת

הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של אזרחי צרפת

אזרחות צרפתית היא אזרחות המאפשרת לבעליה הטבות רבות בצרפת וברחבי באירופה. בעזרת אזרחות צרפתית ניתן לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי הכוללות מספר רב של מדינות, להגר אליהן, ללמוד ולעבוד בהן וכמו כן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. דרכון אירופאי נחשב לבעל יתרונות רבים עבור ישראלים ולכן רבים מעוניינים לבדוק את זכאותם לקבלו. 

תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית יכול להיות ארוך ומורכב ולעיתים אף להימשך מספר שנים. את האזרחות מוציאים הזכאים לכך, ויש מספר סוגים של זכאויות להוצאת אזרחות זו. כך למשל, זכאות מטעם נישואין, היא זכאות שמתאימה למי שנישא לאזרח צרפתי. במקרה זה, על המבקש לקבל את האזרחות להוכיח על ידי מסמכים שונים כי הוא נשוי לאזרח צרפת לפחות חמש שנים. כך למשל, אם אישה נישאה לאזרח צרפתי, היא צריכה להוכיח כי הם חיים ביחד ומנהלים משק בית משותף לפחות חמש שנים. כמו כן, עליה לעבור מבחן שפה בצרפתית. סוג נוסף של זכאות הוא זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת. אזרחות צרפתית לילדים שנולדו על אדמת צרפת ניתנת באמצעות מסמכי לידה ומסמכים נוספים. 

כמו כן, ניתן גם להוציא אזרחות צרפתית לילדים של אזרחי צרפת. כלומר, אדם שהוא אזרח צרפתי יכול להוציא אזרחות לילדיו על ידי מסמכים שונים המעידים על אזרחותו. 

כך למשל, צרפתיים שעלו לארץ יכולים להוציא אזרחות צרפתית לילדים שלהם אם הילדים הם ילידי ישראל. כמו כן, מספיק הורה אחד צרפתי על מנת לבקש הוצאת אזרחות צרפתית לילד. ניתן לראות כיום ישראלים רבים אשר פונים בבקשה להוציא אזרחות צרפתית וזכאים לכך בגלל הוריהם. ישנם מסמכים שונים הנדרשים בתהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של אזרח צרפתי כמו למשל ספר משפחה ועוד.

הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של אזרחי צרפת או הוצאת אזרחות צרפתית מטעם זכאות אחרת, היא תהליך מורכב וארוך ולכן כיום רבים פונים לעורך דין צרפתי העוסק בתחום. כיום ניתן למצוא בערך עורכי דין ונוטריונים צרפתיים רבים, המציעים שירותים לישראלים ולצרפתיים בארץ ובחו"ל, בתחומים כמו ירושות, נדל"ן, עסקים ואזרחות.

עורכי דין צרפתיים בארץ לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו הם יפרטו אודות השירותים שהם מציעים, אודות התחום של הוצאת אזרחות צרפתית וכמו כן, אודות תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של אזרחי צרפת. באתר ניתן לקרוא מידע אודות המסמכים הנדרשים לביצוע הבקשה, אודות משך התהליך וכמו כן לקרוא המלצות על עורך הדין. 

מחירים של שירות זה משתנים בין עורכי דין שונים וניתן לערוך השוואת מחירים לפני שבוחרים עם מי לעבוד. למרות המחיר, שלעיתים יכול להיות גבוה, חשוב לעבוד עם בעל מקצוע שמבין בתחום ויש לו ניסיון מול הרשויות השונות על מנת לבצע את התהליך בצורה נכונה ומקצועית. 

About admin

Check Also

היתרונות של קבלת אזרחות צרפתית

צרפת היא אחת המדינות הבולטות באיחוד האירופי ולכן אזרחיה זכאים לשורה ארוכה של הטבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *