Home / אזרחות צרפתית / תהליך של קבלת אזרחות צרפתית

תהליך של קבלת אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מאפשרת לבעליה ליהנות מהטבות רבות בצרפת ובאירופה. צרפת היא אחת המייסדות של האיחוד האירופי ולכן ארחות צרפתי מאפשר לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי וכן ללמוד בהן, לגור בהן או לעבוד בהן. ישראלים רבים בודקים בשנים האחרונות את זכאותם לאזרחות צרפתית או אזרחות במדינה אחרת באירופה על מנת ליהנות מההטבות.

תהליך של קבלת אזרחות צרפתית מתבצע מול הקונסוליה הצרפתית ודורש מסמכים שונים והתנהלות מול גופים שונים. התהליך יכול להימשך כמה שנים וכיום ישראלים רבים בוחרים לפנות לעורך דין העוסק בתחום.

קבלת אזרחות צרפתית מותנית בזכאות וישנם סוגים שונים של זכאויות לקבלה. כך למשל יש זכאות מטעם נישואין, זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת וזכאות מטעם הורים צרפתיים. כל סוג של זכאות דורשת תהליך מעט אחר. כך למשל זכאות מטעם נישואין דורשת הוכחה של בני הזוג כי הם נשואים לפחות חמש שנים וכי הם מנהלים משק בית משותף. כמו כן, נדרשים מסמכים שונים, חלקם גם מתורגמים.

קבלת אזרחות צרפתית לא אפשרית עבור כל אחד ולכן ישראלים המעוניינים לטוס לצרפת לצורך לימודים למשל ואינם זכאים לאזרחות, יכולים להוציא ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת של כמה חודשים. ישנם סוגים שונים של ויזות ואת הסוג בוחרים על פי סיבת השהייה. כך למשל קיימת ויזת סטודנט המאפשרת לשהות בצרפת ל- 12 חודשים לצורך לימודים במוסד אקדמי. על מנת לקבל את הויזה הזו יש צורך להציג מסמכים המראים את גיליון הציונים ואת מכתב הקבלה ללימודים.

תהליך של קבלת אזרחות צרפתית לרוב נעשה על ידי עורכי דין צרפתיים. בארץ יש עולים רבים מצרפת וכמו כן ישראלים שמבצעים שיתופי פעולה עם צרפתיים. לכן ניתן למצוא בארץ עורכי דין צרפתיים רבים המציעים שירותים בתחום של קבלת אזרחות צרפתית וויזה לצרפת, ירושות, נדל"ן ועוד. 

עורך דין צרפתי מכיר היטב את השפה ואת הדין הצרפתי ולכן עבודה מולו היא מומלצת בתחומים רבים. כמו כן, עורך הדין מכיר את התהליך של קבלת אזרחות צרפתית ואת סוגי הזכאויות השונים ולכן יכול לנהל את התהליך מול הגופים הרלוונטיים בצורה מקצועית וגם לזרז את התהליך. 

ניתן למצוא עורך דין צרפתי או נוטריון צרפתי באמצעות האינטרנט. לרוב עורכי דין בארץ יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהם, אודות תחומים שונים כמו קבלת אזרחות צרפתית או הוצאת ויזה לצרפת וכמו כן להבין מה כוללים התהליכים השונים, מה סוגי הזכאויות ומה המסמכים הנדרשים בכל תהליך.

מחירים של עורכי דין משתנים בהתאם לשירות שלהם ובהתאם לגורמים רבים נוספים וניתן לקבל הצעות מחיר ממספר עורכי דין על מנת להבין את טווח המחירים בשוק לפי שבוחרים עם מי  לעבוד.

About admin

Check Also

היתרונות של קבלת אזרחות צרפתית

צרפת היא אחת המדינות הבולטות באיחוד האירופי ולכן אזרחיה זכאים לשורה ארוכה של הטבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *